Re: SCAM ALERT!!
(Edited because his mug shot was a joke I didn't get.)
Friendster says he's 19 years old and married. Here's more of his info (taking the page down won't help him now - I made a PDF of it as well as a web archive):
Schools (Other):
Ecumedical Kindergarden, Candaba Central School, St. Joseph's College of Quezon City, San Beda College, Trinity College of Quezon City, St. Andrew's College, Ryde Secondary College, TAFE, Macquarie University
Occupation:
"Buskeeter", 3UNIT Producer
Companies:
Anywhere in Sydney, Simon Ant Business and Co. Golden Boy Productions, 3UNIT Production Studio, Sony MA, McDonalds, 3UNIT Head Editor
Affiliations:
TCQC GS, Journalist, Capitol City Baptist Church, HaGios! "Year 11 (12) Music Ensemble", 3UNIT Studio, Golden Boy Productions, GoLo, Matt's Apprentice's Apprentice (its kinda hard to explain...), Sony, Medicom, McDonalds
About Me:
Im un individuo que ame hablar y rellena. Puedo nunca permanecer en un lugar. Tengo que hacer siempre algo. Usted puede decir que morir si no me muevo. Sobre m? Im un hombre medio que el doesnt tiene gusto de la escuela. Amo el hacer de mi propia materia como recoger los desperdicios etc. Tambin hago videos y la materia que es grande porque consigo trabajar con diversa gente. Pozo que es todo. Gracias y EIAP!
Who I Want to Meet:
Quisiera satisfacer a la gente que est interesada en lo que interes im adentro. Tambin deseo coger para arriba con mis viejos amigos detrs en las Filipinas...
Maneras de entrarme en contacto con:
MSN:
[email protected]
YM:
[email protected]
SMS: +61404562914
EMAIL:
[email protected]
¡Buena suerte bien a cada uno!
The Sydney Australia phone number in the wow.jpg is 0298090526