Normalt så bruker det å komme rundt 03:00 norsk tid, men det kan komme før/etter også. Selv så bruker jeg å følge med på siden fra 02:30 og oppdatere siden jevnt og truttFINALLY!!!!!!!!!!!!!
At what time of the day does Pre-Orders normally start?I never order from Sideshow and they say with the launch of the newsletter but i always get the newsletter the day after.
Normalt så bruker det å komme rundt 03:00 norsk tid, men det kan komme før/etter også. Selv så bruker jeg å følge med på siden fra 02:30 og oppdatere siden jevnt og trutt
Og ja, som King Darkness sier, ikke vent på at du skal få mail fra dem, men heller oppdater nettsiden til dem med jevne mellomrom.
Normalt så bruker det å komme rundt 03:00 norsk tid, men det kan komme før/etter også. Selv så bruker jeg å følge med på siden fra 02:30 og oppdatere siden jevnt og trutt
Og ja, som King Darkness sier, ikke vent på at du skal få mail fra dem, men heller oppdater nettsiden til dem med jevne mellomrom.
WTF...
I think he called you a ^^^^ King.
Are there that many Rambo fans that still want a half-naked sweaty dude to put on display?
Are there that many Rambo fans that still want a half-naked sweaty dude to put on display?
95% of the time the newsletter is out at 6:00pm PST, give or take a couple minutes.
NEVER EVER wait for the newsletter to arrive in your email!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Just go direct to the Sideshow site around 6:00pm PST.
Enter your email address to join: